Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
Naukowa Psychologia
§ 1
Postanowienia wstępne
-
Sklep internetowy Naukowa Psychologia dostępny pod adresem internetowym https://naukowapsychologia.pl prowadzony jest przez Katarzynę Garlicką prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Naukowa Psychologia Katarzyna Garlicka, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6472488420, REGON: 523418789 Siedziba firmy Wodzisław Śląski ul. dr L. Mendego, nr 2, 44-300
-
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Naukowa Psychologia Katarzyna Garlicka, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 6472488420, REGON: 523418789.
- Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://naukowapsychologia.pl
- Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie
Konta.
- Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected]
- Numer telefonu Sprzedawcy: 606710894
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się ze Sprzedawcą poprzez napisanie maila - całodobowo. W przypadku otrzymania maila Sprzedawca skontaktuje się do 48 godzin. Jeśli klient ma potrzebę dotyczącą rozmowy telefonicznej może napisać sms na numer sprzedawcy i Sprzedawca oddzwoni. Preferowany kontakt ze Sprzedawcą - mailowy.
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
c. włączona obsługa plików cookies,,
d. zainstalowany program FlashPlayer.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są zwolnione z podatku VAT zgodnie z art. 113 ust. 1 ustawy o VAT: "Zwalnia się od podatku sprzedaż dokonywaną przez podatników, u których wartość sprzedaży nie przekroczyła łącznie w poprzednim roku podatkowym kwoty 200.000 zł”.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Produkt lub Usługę będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Kup teraz” (lub równoznaczny);
- skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia wypełniając swoje dane w formularzu;
- jeżeli Kupujący chce otrzymać fakturę na dane firmy to należy napisać prośbę o wystawienie faktury na maila [email protected]
- kliknąć przycisk “Kupuje i płace” oraz zapłacić za wybrany produkt poprzez bramkę płatniczą PayU.
§ 8
Oferowane płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy – w przypadku zamówień grupowych ustalonych indywidualnie poprzez mail [email protected]
b. Płatność przelewem poprzez PayU
c. Płatność kartą debetową, bądź kredytową poprzez PayU
d. Płatność BLIKIem poprzez PayU.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. W przypadku produktów cyfrowych Klient otrzymuje dostęp do zakupionego kursu, ebooka bądź innych produktów poprzez podany mail założone konto Klienta na stronie https://naukowapsychologia.pl
- W przypadku wyboru przez Klienta:
a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie maksymalnie 1 dzień kalendarzowy od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument w przypadku zakupu dostępu do kursu, bądź zakupu produktu cyfrowego nie ma możliwości odstąpienia od umowy, ponieważ produkt już został udostępniony Klientowi.
- Zmiana terminu wizyty: termin konsument może zmienić do 48 godzin przed rozpoczęciem się wizyty. Zmiana terminu następuje poprzez kontakt ze specjalistą i umówienie się na nowy termin dzięki kalendarzowi rezerwacyjnemu. Kontakt ze specjalistą jest poprzez firmowy mail dostępny na stronie Poradni Psychologicznej.
- Odwoływanie wizyt: konsument ma możliwość odwołania wizyty i 100% zwrot kosztów, jednak wizyta musi zostać odwołana najpóźniej do 48 godzin przed planowanym terminem. Odwoływanie wizyty w krótszym terminie powoduje brak zwrotu płatności za wizytę. W przypadku zakupu pakietu jeśli wizyta zostanie odwołana w krótszym terminie niż 48 godzin to wizyta zostaje odjęta z pakietu tak samo jakby została odbyta. Wizytę odwołuje się w taki sam sposób jak została umówiona poprzez napisanie maila do wybranego specjalisty.
§ 11
Reklamacja i gwarancja
- Reklamację, bądź skargę należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy mail: [email protected]
- Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od przesłania pisma na adres mailowy Sprzedawcy.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży i w celu marketingowym dotyczących kursów, produktów cyfrowych i usług dostarczanych przez Naukową Psychologię.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym - PayU.
b. W przypadku zapisania się na newsletter Kupujący udostępnia dane aplikacjom współpracującym ze Sprzedającym w celach marketingowych dotyczących kursów, produktów cyfrowych i usług dostarczanych przez Naukową Psychologię.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Jeśli klient nie chce otrzymywać wiadomości marketingowych od Naukowej Psychologii proszony jest o napisanie maila do [email protected] Niezwłocznie mail Kupującego zostanie usunięty z bazy danych. Zgłaszający zostanie poinformowany mailowo o usunięciu jego danych osobowych z bazy danych firmy Naukowa Psychologia. W przypadku zapisania się na newsletter w przypadku gdy Klient wypisze się z newslettera jego dane zostaną usunięte z bazy marketingowej Naukowej Psychologii.
- Klient zgadza się na kontakt mailowy po wykupieniu usługi w celu zarezerwowania wizyty, bądź umówienia innego terminu.
8.Klient zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu Poradni Psychologicznej zawartego na stronie www.naukowapsychologia.pl
§ 14
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta mailowo.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresemhttp://ec.europa.eu/consumers/odr/